streda 2. februára 2022

Valerie Bowmanová, Neodolatelný ničema, Ikar, 2015, preklad: Lenka Tichá

 Tento román je štvrtou časťou série Hravé nevesty a rozhodne nezaostáva za predchádzajúcimi časťami. Žiaľ, tento štvrtý diel série vyšiel u nás iba v češtine, ale aj tak som rada, že som si takto doplnila všetky príbehy, pretože táto autorka píše veľmi pútavé a uveriteľné romantické zápletky, vytvára silné nebojácné hrdinky, dôvtipné dialógy, na ktorých som sa skutočne veľmi dobre zabavila. Romantická linka ma zasiahla presne tak, akoby to v tomto žánri malo byť. 🥰😍

Hlavnú hrdinku Daphne Swiftovú stretávame uprostred dilemy, keďže sa chce zasnúbiť so svojím urodzeným nápadníkom, no už dávnejšie sa vydala za kapitána Rafea Cavendisha, išlo o sobáš z núdze, keďže vtedy pomáhala bratovi i kapitánovi pri nebezpečnej misii v prevleku za kapitánovho plavčíka a teraz by manželstvo rada anulovala (to však nie je také jednoduché) Samozrejme, že kapitán je urastený fešák bez gramu tuku navyše (ale o to nejde, 😂) no autorke sa v tomto napohľad povrchnom a za vlasy pritiahnutom príbehu podarilo vytvoriť silnú chémiu medzi hlavnými postavami. Našťastie všetko to zbližovanie odstupňovala tak akurát 👌♥️ Jediné, čo by som jej vytkla je to, že určité momenty dobrodružnej misie vyzneli veľmi nelogicky a ťažšie sa mi verilo, že by sa tieto nebezpečenstvá urodzenej dáme darilo tak ľahko zdolať. Keďže však ide o žáner historickej romance, dokážem jej to odpustiť
Rafe Cavendish naozaj u mňa splnil všetky kritéria mužského hrdinu tohto žánru - nemám, čo dodať. Prečítajte si to sami 😉 🥰
😊😉
Moje hodnotenie ⭐⭐⭐⭐/5*


Za recenzný výtlačok ďakujem úžasnému internetovému kníhkupectvu 

megaknihy.sk/ megaknihy.cz

Nájdete tú rôzne žánre za tie najlepšie ceny na trhu a s najnižším poštovným!
 Ja tu nakupujem pravideľne. 😉
Nafotila som zopár svojich nákupov a rozdelila do žánrov pre inšpiráciu: 😊







0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Wonders of books Published @ 2014 by Ipietoon