streda 23. februára 2022

Teagan Hunter, Chcem sa mi s tebou m(a)ilovať, (I Wanna Text You UP), Zelený kocúr 2021, preklad: Terézia Hurajová

Po prečítaní úvodnej časti série Texting: Láska cez správy, som bola celkom zvedavá, aký príbeh lásky čaká na Zoe, Deliinu najlepšiu kamarátku a bývalú spolubývajúcu a jej ex-priateľa Caleba, ktorý sa už v prvej časti ukázal ako správny chalan, priam dokonalý exemplár chlapa so srdcom na správnom mieste a s poriadne vypracovaným telom. Zoe, v protiklade k nemu, sa javila ako neokrôchaná divoška, čo nemá zábrany skákať z jednej postele do druhej. Začiatok sa mi páčil omnoho viac ako v prvom dieli, ale inak sa autorka držala v rovnako nenáročných medziach, stavila na vystavaní príbehu z každodenných bežných komunikácií, nedorozumení a starostí, takže nijaký WOW efekt nečakajte, znova je to také sladučké kakauko, ktoré nám po náročnom dni urobí dobre a pookrejeme. Mejlové komunikácie sa mi v tomto prípade zdali preložené vtipne a podarene, no smsky radšej nekomentujem :D znova to isté, čo aj v prvej časti – fakt by ma zaujímalo, ako to poňala autorka v angličtine ...

... musím uznať, že poslať mi fotku tvojho VTÁKA a nie PENISU bol dobrý ťah, pobavil si ma. Zaslúžiš si moju odpoveď. (str. 16)

P.S.: Chcem ťa ako spolubyvajúceho, aby som si mohla pohladiť tvojho .. kocúra. (str. 19)

Samozrejme, po sexuálnych narážkach a doberaní, vtipných hláškach, bozkoch, ba i čosi viac ... Zoe sa s Calebom dostanú aj za onú posvätnú métu... tu sa ozaj oplatilo naťahovanie a slow burn, pôsobilo to celkovo vygradovanejšie a vzrušujúcejšie, hoci následné komplikovanie ich vzťahu sa mi zdalo také... o ničom. V prvej časti to malo väčšie grády – tento „zadrel“ pred happyendom.



Radšej to ukončím, skôr než ti vyrozprávam celý svoj životný príbeh  - o to veru nik nestojí. (str. 21)

„A ako vyzerajú Edwardovai?“ pýta sa Zach. V tóne jeho hlasu zachytím pobavenie. „Sú bledí ako stena a tvária sa, akoby mali zápchu?“
Delia zhíkne a plesne ho po ramene. „Ako sa opovažuješ! Veď sa len snažil odolať jej vôni.“ (str. 25)

Skvelý začiatok, trošku menej úchvatný koniec, sumár sumárom to bolo fajn na 3 hviezdičky a ako oddychová jednohubka – ak si potrebuje oddýchnuť od komplikovaných zápletiek a toxických vzťahov – ako stvorené na pokojné, milé, romantické a aj celkom vtipné čítanie.

„Ani ja som nepochopil, prečo je tam dva razy ,super´. Asi chceli vyzdvihnúť svoju kvalitu.“
„Ach, tí kvalitní bastardi,“ zafrflem a odbočím z parkoviska pred bytovkou na hlavnú. (str. 44)

 „To odkiaľ pochádzaš, ťa nedefinuje. Tvoje syn, ciele, túžby, ktoré nosíš v srdci? To si ty. Zvyšok ťa definuje len do takej miery, do akej to dovolíš.“ (str. 222)

Hodnotenie: ⭐⭐⭐    

Za možnosť prečítať si túto knižku sa chcem veľmi pekne poďakovať Tinke 😘 @tinkine_knihy ĎAKUJEM ❤🙏🌹😉❤


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Wonders of books Published @ 2014 by Ipietoon