utorok 31. júla 2018

Knižné prírastky za júl 2018

 Tento mesiac som od vydavateľstiev a kníhkupectiev, s ktorými spolupracujem, dostala toho neúrekom, tak som si povedala, že napíšem o tom príspevok. Navyše som si zopár kúskov zadovážila aj sama ( väčšinou z druhej ruky, ale aj v špeciálnej letnej akcii mojich obľúbených vydavateľstiev i527.net a Kumran.sk. )
Odkedy som druhýkrát otehotnela ( už som v máji aj porodila, mám doma takmer šesť ročného fešáka a dvojmesačnú slečnu ), som začala strašne opäť ( ako kedysi v puberte) fičať na historických romanciach, takže som si pokúpila z druhej ruky najmä tie.
Začnem teda od tých z druhej ruky, ktoré sa už žiaľ, nedajú zohnať 
v kníhkupectvách.

Jude Deveraux: Anjel pre Emily 
Táto romanca je zo súčasnosti, no musela som si ju kúpiť, aj keď som ju už čítala. Je to anjelovi, ktorý sa zamiloval do svojej chránenkyni Emily.
Archanjel ho pošle na zem, aby jej pomohol. Nanešťastie (alebo našťastie?) sa vtelí do tela sexi kriminálnika ....

Tieto tri som ešte nečítala, ale boli " za babku" a zaujali ma anotácie:
Anne Ashley: Nevšímavý poručník  
Děj v roce 1817
Sarah Penningtonová se rozhodne opustit ochranná křídla svého poručníka lorda Ravenhursta, u jehož sestry žije od smrti svých rodičů a s kterým se sama nikdy nesetkala. Na útěku ji ale zastihne sněhová bouře, a tak se uchýlí do venkovského hostince, kam později dorazí nejen její poručník, ale i skupina poutníků, které také zaskočila vánice.
Během dvou nocí v hostinci zemřou dva lidé a zdá se, že i na Sarah číhá nebezpečí. Ravenhurst však brzy zjistí, kdo Sarah vlastně je, a starostlivě o ni pečuje. Ona na něj ale brzy začíná pohlížet jinak než na svého poručníka…


 Juliet Landonová: Dvojí slib

Rok 1473.
Nicola vyrůstala spolu se čtyřmi bratry a jejich přítelem Fergusem. Její bratři k němu vzhlíželi s obdivem, a tak nebylo divu, že i Nicola se do Ferguse zamilovala. Ten v ní ale viděl jen malou dívku a nepokrytě ji přehlížel.
Když se po dvanácti letech Fergus náhle objeví v jejím domě, a ještě ke všemu ji při souboji zraní
, Nicola se k němu netají nenávistí. A což teprve když jí oznámí, že si ji chce vzít za manželku, aby splnil slib daný svému otci. Nicola je vzteky bez sebe. Odjakživa ji nebral na vědomí a okázale jí pohrdal, a teď by s ním měla prožít zbytek života?
Amanda Quick: Odvážna
Prvá spoločenská sezóna v Londýne sa pre Prudence Merryweatherovú nezačala práve najšťastnejšie. Jej mladučký brat Trevor vyzval kvôli nej na súboj lorda Angelstona, ktorý mal povesť chladnokrvného zvodcu a ktorý už nejedného protivníka poslal na druhý svet.
Odvážnej Prudence neostáva nič iné len navštíviť grófa a pokúsiť sa ho presvedčiť, aby jej brata ušetril. Prudencin pôvabný zjav, jej originálny koníček, ako aj logická argumentácia, neprístupného grófa natoľko zaujali, že sa rozhodol venovať jej svoju pozornosť. A dramatický vývoj udalostí nedal na seba dlho čakať...

  Navyše, mali celkom dobre hodnotenia, hlavne od Amandy Quick. Prvá ma zaujala, tým, že sa láska rozhorí medzi hlavnou hrdinkou a poručníkom, čo mi pripomenulo fantastickú knihu od Georgette Heyerovej s názvom Láska a vzdor: Krásna Judith Tavernerová a jej brat sir Peregrine sa vyberú do Londýna za svojím poručníkom grófom z Worthu, ktorého im v závete ustanovil ich nebohý otec. Aké je však ich rozčarovanie, keď zistia, že ním je muž, s ktorým sa za nepríjemných okolností zoznámili cestou! V Londýne sa ihneď rozchýri, že slečna Tavernerová je bohatá dedička, a ponuky na sobáš sa zo všetkých strán len tak sypú. Medzi uchádzačmi o jej ruku nechýba ani člen kráľovskej rodiny. Ona však všetkých vytrvalo odmieta. Komu patrí jej srdce? Odporúčam! ) 
Zaujala ma aj Markízová nevesta z trilógie Jane Feather:
 Stačí len chcieť... a môžeš byť iná.Phoebe Carltonová nikdy nevzbudzovala dojem nežnej krásky, práve naopak odmalička, ju pokladali za škaredé káčatko...
Po smrti krásnej Diany sa jej otec dohodol s markízom Catom Granvillom, že v súlade s anglickou šľachtickou tradíciou sa ožení s jej mladšou sestrou. Phoebe, ktorá sa do mužného Cata medzičasom zaľúbila, pokorovala jeho nevšímavosť, a tak sa pokúsila vzbúriť. Jasne si uvedomovala, že Catovi ide len o splodenie mužského potomka, dediča tutulu a majetku rodu Granvillovcov. V prípade, že by Cato nemal syna, všetko by zdedil jeho adoptívny syn Brian Morse.
Phoebina prefíkaná priateľka Portia jej poradí, ako sa stať príťažlivou, zmyselnou ženou, a tak sa zo škaredého káčatka napokon vykľuje krásna labuť...

Čítali ste niečo z toho? Dajte mi vedieť v komente, ak áno, ako sa vám páčili, prípadne mi odporučte niečo staršie z historických romancí.... Ďakujem!
Zo spomínanej zľavy som si z Kumranu zadovážila nové vydanie Vykúpenej lásky od Francine Rivers ( mám doma aj to prvé z Ikaru) a Medzi nebom a morom od Karen Kingsbury


 A za skvelú cenu aj tento úžasný zápisnik!!!


A ide sa na recenzné výtlačky:
Prvý mi tento mesiac dorazil Anjelský chlieb od Tessy Afshar z vydavateľstva Kumran.sk (ďakujem!). Ten som rozbaľovala ešte skôr, takže mám iba promo foto. Už je aj zrecenzovaný. (Klik na recenziu Anjelský chlieb ) 
Z vydavateľstva i527.net (ďakujem!) som dostala až dve knihy naraz: Na druhom brehu od Laury Frantz, je to voľné pokračovanie Kováčovho učňa (recenzia Kováčov učeň ) a Zachráňte Amelie od novej autorky Cathy Gohlke. Navyše som začala prekladať pre i527.net články o knihách z anglických stránok. Môj prvý článoček (už prekladám ďalší) je práve o tomto románe - Za oponou príbehu Zachránte Amelie.
Z bux.sk alias Ikaru ( ďakujem) mi prišla dlho očakavaná Škandalózna hra od Christi Caldwell. Je to opäť voľné pokračovanie už recenzovanej Nebezpečnej stávky - recenzia Nebezpečná stávka. 
   A nakoniec mi prišlo ešte prekvapenie z vydavateľstva TATRAN, celkom príznačné k mojej materskej dovolenke titul Nanič mama od americkej blogerky Sarah Turner. 




 Prečítať knihy a napísať recenzie sa pokúsim čo najskôr ako sa bude popri deťoch dať. Žijem heslom: Všetko sa dá, keď sa chce. Čítanie je pre mňa psychoterapia v tomto období! Haha! 

Za recenzné výtlačky ďakujem vydavateľstvám Kumran.sk, i527.net, vydavateľstvu Tatran a Ikar (Bux.sk)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Wonders of books Published @ 2014 by Ipietoon