nedeľa 7. augusta 2022

Nedám Ti (vedieť) , (Can´t Text This) Teagan Hunter, Zelený kocúr, 2022, preložila Terézia Hurajová


Tretia časť zo šteklivej série o náhodných stretnutiach o ľahko provokatívnom dopisovaním medzi dvomi mladými ľuďmi – tentoraz sa autorka venovala príbehu Zackovho kamaráta (z 1. časti) Robbieho a učiteľke jeho syna Montany s prezývkou Monty.

Tentoraz Hunterová postavila zápletku na paradoxoch nevinnosti sladkej učiteľky Montany a jej neskúsenosti vo veciach lásky a drsnom imidži Robbieho, ktorému život už nejaké tie lekcie a facky vo vzťahoch uštedril.
Ak ste čítali aj predchádzajúce časti, obsah a prevedenie tohto príbehu vás rozhodne nesklame. Ak však čakáte prepracovanú dejovú linku, radšej siahnite po inom titule.

Mne osobne sa prechádzajúce dve časti síce páčili komplexne o trochu viac, no v tomto príbehu sa našli veľmi vtipné a milo romantické momenty, ktoré ma chytili za srdce. Pikantné scény sa tu fakt vydarili. 👍❤️‍🔥
Čo ma však za srdce nechytilo je preklad. Mám pocit, že predchádzajúce časti boli na tom, čo sa týka kvality prekladu, omnoho lepšie. Netuším, čo sa stalo, ale skutočne som tam našla veci, ktoré by tam po redaktorskej korektúre rozhodne nemali byť. Viem, že preklad nie je ľahká záležitosť, sama sa prekladu beletrie venujem, a práve preto si to asi aj omnoho viac v knihách všímam – a nie, nie je to všetko na pleciach prekladateľa – veľmi dôležitý je aj redaktorský zásah.
Napriek tomu si všímam, že recenzie na tento titul sú dosť pozitívne – ja si tiež myslím, že tento oddychový romanticko-erotický žáner je veľmi príjemným letným čítaním, no zároveň ma celkom mrzí, že to spracovanie v slovenskom jazyku nebolo dostatočné na to, aby ma pri čítaní nerušilo.

Moje hodnotenie 3/5 ⭐️⭐️⭐️ s ohľadom na žáner
Knihu som si prečítala v rámci štafety organizovanej na instagrame u knihomoľky @madamme.de.ludrigova (ĎAKUJEM <3) 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Wonders of books Published @ 2014 by Ipietoon