pondelok 22. júna 2020

Angličtina pre každého - Anglické idiómy, Thomas Booth, Ikar, 2020


Tak trochu netypicky pre môj blog som si na recenziu tentokrát vybrala v podstate „učebnicu“ Angličtina pre každého Anglické idiómy
Niektorí čitatelia môjho blogu možno vedia, iní možno nie, že sa venujem aj prekladu beletrie z angličtiny do slovenčiny, takže som túto pomôcku uvítala ako krásny doplnok k odbornej literatúry angličtiny v mojej knižnici.

Obálka je krásne jednoduchá a zároveň trefná. Všetky idiómy, sú rozdelené do skupín podľa väčšej tematickej skupiny, kde sú ďalšie podskupiny, ktoré sú pre prehľadnosť farebne rozlíšené. Nechýbajú drobné ilustrácie.
Čo sa mi na nej veľmi páči, je veľmi prakticky zameraná na precvičovanie – spolu s obrázkami, ktoré takéto úlohy ozvláštňujú. 
Nachádzajú sa tu tie najbežnejšie a najpoužívanejšie anglické idiómy, s ktorými sa môžete stretnúť vo filmoch, v knihách, v komunikácii, takže si myslím, že kniha ma veľmi široké využitie pre rôzne cieľové skupiny.

Navyše si k nej zadarmo môžete stiahnuť nahrávky na https://www.dkefe.com/en/audio/idioms/ - stačí sa iba zaregistrovať. 
HODNOTENIE: 5/5 s ohľadom na žáner

Ak vás recenzia na publikáciu Angličtina pre každého - Anglické idiómy zaujala,  kúpiť si jumôžete TU


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Wonders of books Published @ 2014 by Ipietoon