utorok 25. januára 2022

Pochybnosti, Simona Rošková, Moderné Romány, 2021

Realistický, dynamický príbeh s uveriteľným dejom, slovenskými reáliami, miestami trochu viac čiernobielymi charaktermi, no i napriek tomu sa mi tento príbeh veľmi páčil a knižku som prečítala veľmi rýchlo. Osobne preferujem v románoch hĺbavejší štýl, kde sa viem s postavami viac stotožniť, ale tu mi to až tak nevadilo, keďže postáv bolo viac a dynamický dej mu dodal ľahkosť, takže som ani nemala pocit, že čítam, ale skôr sledujem film – slovenský, realistický, miestami romantický, občas smutný, ale vo svojej podstate aj celkom pozitívny príbeh s hlbším odkazom, aby sme sa my ľudia nikdy nevzdávali a ak máme „pochybnosti“, snažili sa ísť za tým hlasom a zmeniť svoj život, aby sme si v ňom toľko neubližovali a žili lepšie,...

Veď už len nejako bude, pomyslel si, no výčitky, že sa opäť len vyhovára, boli silnejšie. Bol slaboch, a to ho žralo najviac. (str. 31)


Určite odporúčam všetkým milovníkom nenáročného čítania, ktorým sa páčia reálne príbehy zo života a radi si pri čítaní oddýchnu, pretože tu sa veľmi nemusíte zamýšľať nad tým, čo sa deje. Nejde tu o prekvapivé zvraty, skôr ide o sondu do bežných životov ľudí, ktorí pochybujú o tom, či sa v živote vybrali správnou cestou a hľadajú riešenie...

V duchu uvažoval, či je Lena naozaj taká sviňa, že toto na neho našila, aby sa mu pomstila. (str. 268)

Páči sa mi, že autorka má svojský štýl, čistý, priamy, jasný a nekomplikovaný – v tom dobrom slova zmysle.

Za mňa ⭐⭐⭐⭐4/5

ĎAKUJEM za možnosť zúčastniť sa štafety @knizny.svet



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Wonders of books Published @ 2014 by Ipietoon