nedeľa 1. júla 2018

Večná vášeň (Resisting Roots) Audrey Carlanová, IKAR 2018, preklad: Klára Kruteková


Medzi dnes tak populárne erotické romány sa radí aj tento s názvom Večná vášeň. Keďže ide o celkom rozsiahlu sériu, môžeme sa tešiť aj na ďalšie diely. Celá séria je postavená na prostredí cvičebného centra jogy – Lotusu.

              Hlavnou hrdinkou je nízka blondínka, inštruktorka jogy, Genevieve Harperová, ktorá vďaka joge ohuruje dokonalou postavou. Úspešného bejzbalového hráča Trenta Foxa očarí na prvý pohľad, keď vkročí na svoju prvú hodinu jogy v živote. Dá sa povedať, že dej je viac-menej predvídateľný a až banálne čitateľný, napriek tomu má príbeh také surové čaro. Surové, pretože slovník Trenta Foxa je jednoducho priame vyjadrovanie mužského zmýšľania a sex so svojou joginkou opisuje priamo a bez okolkov. Autorka rozdelila časti na rozprávanie Trenta a Genevieve takže ich oboch spoznávame aj priamo prostredníctvom ich myšlienkových pochodov. O Trentovi je známe, že je veľký sukničkár, Genevieve prišla pred tromi rokmi o rodičov a stará sa o svojich mladších súrodencov pubertiaka Rowana a malú Mary. 

                Psychológia postáv nie je veľmi prepracovaná. Väčšinou času uvažujú len o vzájomnej príťažlivosti. Autorka si nekladie servítku pred ústa a explicitne opisuje sexuálne scény. Niekedy je to podľa mňa až príliš a vytráca sa romantické čaro. No niekomu tento štýl v erotickej literatúre môže vyhovovať. Na porovnanie s tak ospevovanými 50 odtieňmi, je to oveľa reálnejší príbeh. Trent ani Genevieve nemajú problém prísť na to, že toho druhého ľúbia a priznať si to. Príbeh celkovo nie je vôbec bohatý na nejaké zvraty, skôr na opis sexu, na konci autorka vystavala iba jemnú prekážku a skončilo to „happily ever after“ (šťastne až naveky). 
                Večná vášeň ma nijako neohúrila, ale priznám sa, že sa čítala ľahko a plynulo. Sex bol na môj vkus podaný menej romanticky, skôr prakticky. Napriek tomu, že by som si už príbeh asi druhý krát neprečítala, kniha ma v podstate bavila a za to jedno prečítanie určite stojí. Ak ste fanúšikom štipľavých scén, určite siahnite po tejto knižke. Ja som skôr na romantiku. Postavy i tie vedľajšie sa mi zdali uveriteľné, takže celkový dojem je dobrý na 3 hviezdičky.

HODNOTENIE: 3/5


ZA POSKYTNUTIE RECENZNÉHO VÝTLAČKU VEĽMI PEKNE ĎAKUJEM

INTERNETOVÉMU KNÍHKUPECTVU


 
  Ak vás zaujal tento titul, môžete si ho zakúpiť TU

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Wonders of books Published @ 2014 by Ipietoon