nedeľa 31. októbra 2021

Hořím pro tebe, (Burn For You) J. T. Geissinger, RED 2021, preklad: Blažena Kukulišová

Tak toto bolo perfektné. Hlavní hrdinovia Bianca a Jax mi úplne sadli. Vtipné hlášky, iskrivé situácie a slow burn s ideou dohodnutého manželstva v dokonalom prevedení.

Bianca si ma získala svojimi vtipnými i sebakritickými hláškami a tým, že nelietala kdesi v oblakoch a išla si za svojim snom.

Jackson bol zlatíčko, taký ten navonok drsný chlap s nežným chlapčenským vnútrom. Neuveriteľne som si užila tú jeho ,,šteniatkovskú" oddanosť i keď niekedy nedokázal ukočírovať vlastné ego a žiarlivosť a robil somariny. V závere však pochopíme, prečo sa nie vždy zachoval ako džentlmen.

 Kdybych vyžadovala hostesku, co vypadá jak bezpohlaví jeptiška, přidělovala bych stoly sama. (Bianca - no nezbožňuj ju :D)              

Bolo úplne úžasné, ako sa tie dva rôzne pohľady na tie isté situácie prepájali z pohľadu Biancy a Jacksona. On bol síce dosť zatrpknutý, ale srdce mal na správnom mieste od začiatku a aj rozum, keď vedel oceniť takú ženu ako Bianca. (Aj keď ona ešte o tom nevedela.)

Všetky tie narážky personálu v Biancinej kuchyni – ľudia z mäsa a kostí, v ktorých existenciu som verila, akoby to bola samozrejmosť – to, že hlavný mužský hrdina Jax nebol dokonalý, ale spočiatku Biancu vytáčal svojim neoholeným strniskom a výzorom vagabunda (ktorý, ale príjemne voňal – to je základ) ma úplne dostalo. Bolo to milé, originálne, iskrivé a také reálne, aj napriek tomu, že sa dohodli na manželstve kvôli dedičstvu a peniazom.

„Ať už vedeš sama se sebou rozhovor o čemkoli, rád by se připojil. Fascinuje mě to.“ (Jax)

Komu by som tam jednu vrazila do zubov, tak to bol istotne Biancin bývalý. Ten by si zaslúžil riadnu nakladačku – viac neprezradím. 😊

Čo autorke veľmi kvitujem je i to, že to nepreháňala s erotikou na každej desiatej strane, ale urobila to „šalamúnskejšie“ a čitateľa provokatívne udržiavala v napätí iskrením medzi tými dvoma – zvládla to geniálne. Páčilo sa mi aj to, že v úvode nám ukázala taký drsnejší pohľad Jaxa na to, ako ho Bianca vrzušovala, ale vo „finálnych“ scénach to podala inak, premiešala to s dávkou toho napätého očakávania, vzájomnej náklonnosti – už nielen fyzickej príťažlivosti - a vznikla z toho dokonalá erotická scéna, ktorá čitateľa odmení za celkom neúprosné čakanie – kedy konečne už zo seba strhnú tie šaty! :D

Okrem úžasné namiešaného kokteilu lásky, sexu, vtipu a života sa v tejto knižke môžete tešiť aj na Biancine kulinárske výtvory a ich recepty.



MOJE HODNOTENIE: 5/5 s ohľadom na žáner

Túto knižku som čítala v rámci štafety organizovanej na INSTAGRAME  knihomoľkou cas_sknihou 💖 

https://www.instagram.com/cas_sknihou/

https://www.instagram.com/wondersofbookz/




 



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Wonders of books Published @ 2014 by Ipietoon